GuidePedia
loading...

15

Dolphins Pearl ca la aparate
 Joaca gratis jocul Dolphins Pearl ca la aparate
Instructiuni Dolphins Pearl Slot : Selectati miza apasand Bet One sau Bet Max si liniile utilizand tastele 1-9. Pentru a colecta suma castigata apasati START sau COLLECT
Pentru a putea juca Dolphins Pearl Slot pe tot ecranul apasati click dreapta si dati "Go Full Screen"
Pentru a revenii la forma initiala apasati click dreapta si dati "Exit Full Screen"

Trimiteți un comentariu

  1. sa va iau jocul in pl ca e mai saracie decat cel real

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 23 de minute mi`a dat o speciala. ganditiva ce bet am avut

      Ștergere
    2. revin. dupa 1902389012830129893012 de refresh pe bet 90 a reusit sa ma dea in speciala si sa mai imi dea inca 9 speciale (150 free in total) si o suma de 51420. Basit avand in vedere ca real cu 40 ron bagati pe bet 30 ma dus 120 free si 26 bucati castig. La joc am dat sa dublez si bineinteles ca am luat fix .... dupa ce a dat 8 rosi la rand(care le`am numarat) a decis sa mai dea 1. Spor la nervi.

      Ștergere
  2. aiurea jocu ca sa incarca greu

    RăspundețiȘtergere
  3. ce joc panarama pana si la cel real dadea speciala mai repede

    RăspundețiȘtergere
  4. ce joc nu da nimik futumasi in gura lui e naspa

    RăspundețiȘtergere
  5. daca nu joc la jocul acesta de o saptamana si nu am reusit sa il inchid,cel mai panarama joc

    RăspundețiȘtergere
  6. nebunie totala cine joaca acest joc inebuneste dea binelea

    RăspundețiȘtergere
  7. miea dat speciale de 300 de ori una dupa alta




    RăspundețiȘtergere
  8. daca era pe bani pierdeam cam cati bani are abramovici un joc manarit nu cred vasilica ce spui tu

    RăspundețiȘtergere
  9. joc de o luna si speciale nu da neam .. te apuca spumele cu el

    RăspundețiȘtergere
  10. se vede ca sunteti jucatori de pacanele..sunteti toti niste ratati..daca nu deja ...in curand.asta nu e viata sa lasati familiile fara salarii ca voi pierdeti noptile la pacanele...mai bn mancati,beti, si mergeti cu femeile voastre sa va plimbati in vacante in tara si nu numai.looser-ilor.

    RăspundețiȘtergere
  11. sa imi bg pl in jocul vostru infect.

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt miliardar
    cum scot averea??????????????????????

    m-am aranjat pe viata
    incercati si voi
    nu mai are unde baga Win-ul

    RăspundețiȘtergere

 
Top