GuidePedia
loading...

39

Fruit cocktail online, ca la aparate

Fruit cocktail ca la aparate

 Joaca gratis jocul Fruit cocktail ca la aparate
Descriere Fruit cocktail  : Selectati miza apasand Bet One sau Bet Max si liniile utilizand tastele 1-9. Pentru a colecta suma castigata apasati START sau COLLECT
Pentru a putea juca Fruit cocktail  pe tot ecranul apasati click dreapta si dati "Go Full Screen"
Pentru a revenii la forma initiala apasati click dreapta si dati "Exit Full Screen"






Cocktail Fruit poate fi numit unul dintre cele mai bune creatii ale celor de la compania producatoare Igrosoft. Jocul este foarte simplu si intuitiv, astfel incat isi  da seama cum să-l joace cu usurinta, chiar un incepator.

Jocul are 5 role si 9 linii de câstig. Pariul minim - un credit pentru linie activa, maxim - 25. Fiecare joc are valoarea sa, de exemplu, cel mai mic ca importanta - "Cirese", pentru o combinatie de cinci piese, puteti multiplica rata de 10 ori. Cele mai scumpe - «Fructe Cocktail», cinci dintre aceste simboluri pe o linie activă aduce 5000 de credite.
Ca si alte jocuri ale producatorului, poate fi un substitut pentru orice semn de joc, cu excepția "Fruit Cocktail». Adaugati adrenalina la dublarea castigurilor. Pentru a face acest lucru, aveti nevoie sa alegeti cartea cea mai mare ca valoare dintre cele cinci carti oferite la dublaj.

Fruit Cocktail bonus
Una dintre cele mai interesante caracteristici ale acestui aparat - jocul bonus, care incepe atunci cand pe ecran cade o combinatie de trei, patru sau cinci "capsuni", în orice ordine si la orice linie.

Trimiteți un comentariu

  1. e bun!am fct 3124026!e putin dar e ceva!!!!1

    RăspundețiȘtergere
  2. E SUPER am facut 51412826 puncte mai mult nu dau si glicesti cind chika capsuniki chiar la suma asta exemplu: mar dar nu da nika. in rest totul e ok

    RăspundețiȘtergere
  3. 389526 am facut si eu...dar banii cn imi da? :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am facut 32.387.830.000

    RăspundețiȘtergere
  5. akm am facut si eu 58.000.087.087

    RăspundețiȘtergere
  6. io lam blocat la 10.485.643.248

    RăspundețiȘtergere
  7. pentru download

    http://fileups.net/file/03n7S3

    completati alea si merge

    RăspundețiȘtergere
  8. eu am 2662953900127389 facut doar din un dublaj si betul era 225 si am asteptat 27 de minute sa mi bage in casa

    RăspundețiȘtergere
  9. mucles .... 99678921912324931839312 numai din double si capsunele :P

    RăspundețiȘtergere
  10. nu am facut din double la fruit cocktail 221842172442123 si nu mi-a bagat pe toti in casa cred cu nu mai are loc si am termintat cu 88.938214312

    RăspundețiȘtergere
  11. 475.752.885 atat am ajuns jmecher joc dar cred ca 20000% catig dal dracu

    RăspundețiȘtergere
  12. EU AM FACUT 120601 DESTU DE PT UN INCEPUT

    RăspundețiȘtergere
  13. am facut 66293366 si m-am plictisit in plm

    RăspundețiȘtergere
  14. bun asa si bani cine mii da?/

    RăspundețiȘtergere
  15. In sfarsit o veste buna pentru pasionatii...
    jocurisportivenoi.com

    RăspundețiȘtergere
  16. 200milioane si continui.....

    RăspundețiȘtergere
  17. imi da capsunile si im da ciresele si imi ia bani de ce?

    RăspundețiȘtergere
  18. Cine a joaca folosind strategia data: http://jocuriaparate.net/strategia-cum-sa-castigi-in-slotul-fruit-cocktail ? se primeste?

    RăspundețiȘtergere
  19. lasatyva dracu de ele ma nenorocit am devenit dependent de ele si miau distrus tineretyle

    RăspundețiȘtergere
  20. Astept capsunile(speciala) de o ora... o singura data am prins 4 Fruit cocktail, nici macar o linie

    RăspundețiȘtergere
  21. extra ordinar am facut 87653527265828

    RăspundețiȘtergere
  22. am prins 3 capsuni de 6 ori in interval de 30 de minute.

    RăspundețiȘtergere
  23. Muica ce mai jucam eu la fructe cand eram in Romania. Nu dadea al-Draku capsunile nici sa moara. Nu am stiut ca este jocul asta pe net. De cand lam descoperit numai pe el calare sunt, imi aminteste de perioada cand eram boschetar i nu aveam un ban in buzunar ca jucam la electronice. Daca aveam asa ceva pe vremea aia numai dadeam eu toate salariile la pacanele.

    RăspundețiȘtergere
  24. Joc la aparate la capsuni de mult timp da asa ceva nu am vazut. Am prins 3 capsuni de 3 ori una dupa ala

    RăspundețiȘtergere

 
Top