GuidePedia
loading...

23

Book Of Ra

Descrierea jocului Book Of Ra

Jocul Book Of Ra este un joc clasic de jocuri ca la aparate, un joc care se poate juca pe maxim de 9 de linii de bet. Jocul Book Of Ra este cunoscut popular si sub denumirile de "Jocul cu carti" sau "Jocul cu oameni si carti". Jocul Book Of Ra este un joc clasic ca la pacanele si are bonus la trei carti.
Jocul ca la aparate Book of Ra, care tradus inseamna cartea marelui imparat al Egiptului Ra, va cufunda in zilele antichitatii si bagatiei fara precedent. In ciuda numelui istoric, jocul are o grafica excelenta si un decor modern. Tot pe site-ul nostru aveti posibiltatea sa jucati versiunea mai moderna a jocului Book of Ra si anume Book of Ra Deluxe. Va uram sa aveti un joc cat mai placut si interesant.

Trimiteți un comentariu

  1. bestial jocul asta si se misca foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  2. asta nu da cartile deloc, e foarte zgarcit...

    RăspundețiȘtergere
  3. am vazut ca sunt uni pe net care spun ca au liste cu dublase si merge. e adevarat? a mai avut cineva o astfel de lista?

    RăspundețiȘtergere
  4. joc la carti de peste 7 ani si nu am prins niciodata 5 barbati, nici macar cand am jucat gratis pe net

    RăspundețiȘtergere
  5. Jocul e foarte tare,la risc sau la castic foarte mare se blocheaza! :-(

    RăspundețiȘtergere
  6. Jocul e foarte tare,la un castig foarte mare sau la Risc se blocheaza din pacate... :-(

    RăspundețiȘtergere
  7. e putin zgarcit dar daca ai rabdare iti ies si dublajele si obti si speciala...

    RăspundețiȘtergere
  8. sa`l chis in freza..pe ala care l`a inventat

    RăspundețiȘtergere
  9. La peste 1.000.000 se blocheaza

    RăspundețiȘtergere
  10. spectaculos acest joc... acesta este jocul la care am vazut cele mai mari castiguri in bani la aparateele reale din salile de jocuri. am vazut pe cineva care a prins 5 barbati in speciala in care erau chear barbatii nu credeam niciodata ca se poate asa ceva si pe miza aceia.

    RăspundețiȘtergere
  11. off banii aia de ar fii adevarati sa tii de ei pe card etc ce bine ar fii 280 ron pe 900 e bun

    RăspundețiȘtergere
  12. eu unul am jucat in cazino adevarat cu euro doar si nu se da barbatii plin adica tot ecranul nu lam luat niciodata dar alceva 12 ..13 ..14 ..10 ..11 .......dar alaea marii niciodata sa stitii

    RăspundețiȘtergere
  13. L.am dat peste cap a luato de la 1000 :))=))

    RăspundețiȘtergere
  14. m-am ingrozit la acest joc am marit betulsi a inceput sa fie darnic cu mn am incasat aproape 1000000 miliard

    RăspundețiȘtergere
  15. asa si asa imi place da ce ie ca nu da prea multi bani

    RăspundețiȘtergere
  16. am luat cartile de 5 ori intr-o ora. Traiasca BIBI sunt ce lai bun la oprit cartile din mers, cel mai tare la book of ra

    RăspundețiȘtergere

 
Top